schema servo driveru yaskawa

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 2 13:26:11 CET 2012

To bude potřeba ještě ošetřit. Buď legislativně (nejlepší), nebo
softwarově s uzavřeným a nedostupným kódem. Není přece možné, aby se
majitel 3f měniče svévolně rozhodl, že ho bude provozovat na 1f, aniž by
zaplatil za ten správný. Dám podnět ;-)

Jinak: když jste tohle napsal, vzpomněl jsem si, že přesně takhle se mi
kdysi jeden 3f měnič choval. Kdo to ale má nosit "on-demand" v hlavě...

---
Jirka