Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

jevem jevem na email.cz
Pátek Březen 2 08:17:16 CET 2012

Jak prosím budete řešit nalepování v patře ? Z lešení ? Asi se budu stavět
před podobný problém, s tím, že se musím dostat na 11m výšky.
Jirka

----- Original Message -----
From: "JB" <asrock70 na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 01, 2012 12:25 PM
Subject: Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

Uz me nebavi ucty za plyn na topeni a nechat se okradat statem na dalsi nove
uhlikove dani se nenecham uz vubec.
V lete to vidim na zatepleni baraku.
Kdyz vidim narodni umelce, z odbornych firem je mi jasne, ze bych je musel
umlatit tyci a pak si to stejne predelat sam proto je hodlam vynechat a
udelat to sam rovnou.
Nejsem zadny velky priznivec oplacavani staveb polystyrenem, ale jina
moznost asi neni.
Klasicka patrova vilka z 30let, 40cm cihla, pokud se vejdu rad bych to
oblepil 150mm EPS, lepeno bez kotveni.
Jednak bych rad znal nazor mistnich stavitelu.

Predevsim, aby to nebylo total OT, budu potrebovat necim ten EPS rezat,
rezani klasickou pilou dela neskutecny bordel a podle meho trha a neuzavira
bunky EPS, proto bych rad pouzil odporovou rezacku.
Teoreticky mi to je jasne, odporovy drat a k tomu nejaky zdroj. Prakticky je
to horsi, jaky odporovy drat, jaky vykon a jak se to cele reguluje?

J.