Raspberry Pi

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 1 23:17:45 CET 2012

On Thu, Mar 01, 2012 at 10:53:40PM +0100, Petr Simek wrote:

> Ty hlasky na UART se snad musi napred kernelu naridit jako options ?

Pokud jsem cetl, tak vetsina standardnich distribuci to bude mit
defaultne zapnute.

Kazdopadne je to skoda, kdyz ten ARM ma v sobe hardwarove UARTy dva,
mit vyveden jen jeden. Stejne tak to ma 3x SPI a na pinove liste je
jen jeden. (Trochu si rikam, ze vlastne kdyby toho vic vyvedli na
pinovou listu a vykaslali se na nektere konektory, ze by to mohlo
byt daleko uzitecnejsi...)

> Kdyz chcete delat nejakou automatizaci mate ted na vyber PC desku a na
> ni linux. Je to velke, hodne to zere, obvykle jeste ATX napajeni coz je
> pruser a prakticky zadne GPIO. Nebo procesor kde je zase porod jak tam
> dat ethernet a TCP/IP. Tady je z obou tech kategorii to nejlepsi a pekne
> v jednom. Mozna ze to nema tolik vyvodu jako nejake 128nohove procesory
> ale v domaci automatizaci obvykle potrebujete par pinu snimat a par
> piny povelovat a na PC desce to neni. Mne se to libi.
cc