Raspberry Pi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 1 22:53:40 CET 2012

On Thu, 1 Mar 2012, Petr Tomasek wrote:

> Na domaci automatizaci mi prijde, ze to ma prilis malo GPIO / periferii.
> Napr. vetsina beznych linuxovych jader bude na UART hazet svoje
> bootovaci hlasky, coz uz tohle rozhrani trochu diskvalifikuje.

Ty hlasky na UART se snad musi napred kernelu naridit jako options ?

Kdyz chcete delat nejakou automatizaci mate ted na vyber PC desku a na
ni linux. Je to velke, hodne to zere, obvykle jeste ATX napajeni coz je
pruser a prakticky zadne GPIO. Nebo procesor kde je zase porod jak tam
dat ethernet a TCP/IP. Tady je z obou tech kategorii to nejlepsi a pekne
v jednom. Mozna ze to nema tolik vyvodu jako nejake 128nohove procesory
ale v domaci automatizaci obvykle potrebujete par pinu snimat a par
piny povelovat a na PC desce to neni. Mne se to libi.

> Taky je skoda, ze nakonec nevyvedli I2S. Naopak video vystup bude
> pouzivat asi minimum aplikaci...

Pro ladeni programu nebo kdyz to budete chtit jako nejaky zobrazovac
informaci tak se hodi.