STAV: EPS, kalkulace prostupu tepla

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Březen 1 21:09:58 CET 2012

Takze mejme skladbu steny cihelne zdivo/mineralni vata. Docela by me zajimalo jak se da u takoveto skladby steny vystrcit rosny bod mimo konstrukci steny. Myslim, ze bud bude rosny bod v cihlach nebo v te vate, jen nevim co je horsi. Z tohoto duvodu je rozumnejsi udelat izolaci z polystyrenu a tam by nemuselo vadit kdyz bude rosny bod nekde v polystyrenu.

S pozdravem JK