Raspberry Pi

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Březen 1 08:32:11 CET 2012

Zdravím, koukal jsem na videa, ale nejsem z toho moudrej. Procesor je u
RaspBerry Pi ARM, ale instaluje do virtualboxu debian i386. Nejak
netusim jak to pak prenese na SD kartu... ?
Puvodne jsem si myslel, ze se da ve virtualboxu nasimulovat Raspberry Pi
a pak jen prenesu hotovy image na kartu, ale asi jsem to nepochopil...

Milos