Raspberry Pi

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 1 08:23:57 CET 2012

Jj, taková filosofie Musí v těchto případech nutně platit.
Je pravděpodobné, že nějaký klikací systém za pár šupů zásadním způsobem změní aplikaci PC v každodenním životě každého člověka, jde "pouze" o to, která firma přijde s dostatečně kvalitní implementací této myšlenky. DS Raspberry je poměrně impozantní :-)
Ruku v ruce a tíživěji nastává tzv. otázka duševního vlastnictví. Můj názor je, že Každý člověk na této planetě by měl mít alespon možnost spravovat si Své vlastní duševní vlastnictví sám,bez potřeby peněz vynakládaných z jakékoliv mocenské kasičky. Zároveň si ale nemyslím, že takové situace nebude chtít někdo zneužít.
S pozdravem,
Miloš Dašek