cmos kamera s jpeg vystupem

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Červen 30 18:45:30 CEST 2012

Kamery z mobilu jsou pro bastleni velice neprivetive - posledi prijemne
kamery mely stare Nokie 640 x 480 tam se obraz dal vycist pres SPI - dneska
pocitejte ze z kamery leze 16 bitovy RAW stream na 25MHZ, ktery predpoklada
ze na druhe strane je firemni ASIC, ktery dela vsechno az k JPEGu na SD
karte mobilu jen s nepatrnou asistenci MCU.

Zdravi Petr Kubac