Raspberry Pi

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 27 11:29:24 CEST 2012

No tak ja nevim co vam na to rict.

Kouknul jsem se na prvni dva dokumenty, jeden primo od applu, na vypadle
z googlu na dotaz: ipad2 power consumption

kde se pise, ze spotreba Idle—Display on je 3.16W

na dalsi dokumentu je zase porovnani pouze displeju iPad2/iPad3/iPhone4,
kde se pise, ze JEN podsviceni u iPadu2 na max bere 2.8W takze muzu
pocitat ze tech 1.4W si kousne jen ten podsvit - takze podle vas tu
dalsi paradu co jste zminil poridite za 0.6W?

Radek Vicek