Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 26 16:44:32 CEST 2012

Dne 26.6.2012 10:12, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
> Predem se omlouvam za mozna zacatecnicke dotazy, ale nikde se mi nedari vycist odpovedi.
>
> 1.Prakticka realizovatelnost filtru.
V podstate tohle:
http://www.rcd.cz/cz/pdf/dpxxx210-cz.pdf
Helicalové a dutinové rezonátory s velkým Q a v praxi za moc peněz.
> [...]
> Respektive jaky typ filtru by se mel pouzit?
>
> 2. Kdyz stejny typ filtru jako v 1. spocitam podle Butterworh vyjde mi C 50fF a L 50.66uH seriove se zdrojem signalu.
> Predpokladam, ze takovy filtr nejde prakticky realizovat.  50feto farad teoreticky jde slozit z 10ks C 0,5pF, ale tak nejak pocitam, ze vlastni kapacita tohoto retezce by nevedla k 50fF nebo se pletu?
> Civka 50,66uH asi nebude realizovatelna tak,  aby se vlivem teplotniho druftu filtr nerozladoval ?
Ne ze by ty hodnoty odpovidaly, ale nahradni schema te dutiny z odkazu
budou mit priblizne hodnoty kapacity a indukcnosti......
V praxi se takove filty realizuji ve vyse uvedene forme rezonancnich
dutin. Velikosti , pomery v dutine a vazbou na vstupni/vystupni porty
je dana sirka pasma a celkovy utlum takoveho filtru.