OT: pravnicky problem

KarelM a8dtljb na gmail.com
Úterý Červen 26 16:21:36 CEST 2012

Trosku se prizivim na tematu, neni to prilis od veci. Dejme tomu ze mam
paragraf 6+8/50, na zivnostaku mi daji po jeho predlozeni zivnostensky
list na elektro, tedy zivnost remeslnou, pripadne si pridam vyrobu
elektrorozvadecu a elektroprojekci (oboji zivnosti volne). Ale nemam
tzv. "opravneni k cinnosti", coz je papir ktery vydava nejaky
inspektorat prace za nemaly peniz a s omezenou platnosti. Co me vlastne
nuti mit onen papir? Pokud mam v ruce zivnostensky list na remeslnou
cinnost, melo by me to prece dostatecne opravnovat k podnikani v
elektrooboru, nebo inspektorat za nezaplaceni za jejich papir vydava pokuty?
Karel