Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červen 26 10:51:25 CEST 2012

Ja propust aktualne nepotrebuji, snazim se proste proniknout do problematiky , cili 100MHz jsem vybral ciste jako priklad, protoze to je kulate cislo a mohl jsem na nem ukazat problemy na ktere jsem narazil. Pokud pristoupim k pokusu o praktickou realizaci bvude to ciste prot abych videl jak to funguje a co lze postavit.

Otazka krystalovych filtru je na tom stejne a nesouvisela ani s dotazem v prvni casti , je mi jasne, ze 100MHz krystal neni bezna vec, cili se tento typ fitru nebude na tak vysoke frekvence hodit. I kdyz narazil jsem na konstrukci v ktere je cituji Ultra High-Q Quartz Filter 200MHz cili nejak jde i toto a me by zajimalo jak :-)

Mimochdem GME ma 100MHz krystaly skladme cili si je asi neni treba nechat delat v Hradci i kdyz je otazkou co je to zac a zda to vubec nekmita na nejake harmonicke.

Hutta