LED displej

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červen 21 15:49:33 CEST 2012

Dobrý den,

Nemohu nikde nalézt jak to vypadá, ale nějaký takový displej jsme měli
za výlohou na prodejně. Komunikovalo to normálně přes RX a TX na 9600bd.
Text byl v textovém souboru, a posílalo se to tam přes nějaký jejich
program, který dělal jenom copy na port. Umělo to i pár řídících znaků,
které určovaly, jestli to má rolovat, nebo se to má měnit okamžitě, atd.
Nějaký text, který se zobrazoval po zapnutí, nebo výpadku elektriky byl
v epromce. Občas to vypadávalo, a potom se tam zobrazoval tento text,
třeba celý víkend, takže jsem to nakonec vyřešil tak, že jsem vypaloval
ten text přímo do epromky, a na komunikaci s PC  jsme se vykašlali :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora