OT: Digi TV aktualizace firmwaru OTA

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Červen 21 15:14:44 CEST 2012

Zdravím Všechny

jen taková informace pro uživatele Digi TV – tahle společnost uvolnila OTA aktualizaci pro své STB a ja vůl jsem ji spustil. No a po prvotním nadšení ( scart jde přepnout na S-video výstup) jsem zjistil, že mi nastavili seznam programů tak, že nejde změnit – nejde mazat, přesouvat – což je naprosto užasné když oblíbená kanály máte někde na konci ☹ . Takže kdo ješte neaktualizoval – doporučuji to nedělat.
Na web umístili tohle sdělení:

"Aktualizace software
Vážení zákazníci,
v současné době probíhá v rámci zkvalitňování poskytovaných služeb DIGI TV aktualizace softwaru pro všechny typy zařízení (postup HUMAX, postup HYUNDAI). V nové verzi softwaru dochází k těmto úpravám:
• možnost výběru seznamu programů dané země (programy, které český zákazník nemůže sledovat, nebudou vyhledány)
• automaticky zvolená audio stopa, titulky a EPG vybrané země
• kanály jsou seřazené dle žánrů (všeobecné, sportovní, dokumentární)
• v současné době není po stažení softwaru možné editovat programy dle vlastních preferencí (bude dále řešeno ze strany DIGI TV)

- tak já nevím, me to jako zkvalitňování nepřipadá - ovšem u téhle platformy se nesmíme divit ničemu. Mnohem prozaičtější je, že našli ve FW nějakou bezpečnostní díru a potřebovali ji rychle zaplácnout...

DJ