pasivna retranslacia

milger milger na pobox.sk
Úterý Červen 19 08:42:34 CEST 2012

1m od vnutornej anteny "uz jen zlomek puvodni intenzity pole" a 20m od vonkajsej anteny (myslim este o 20m dalej od AP nez je vonkajsia antena) je prijem v pohode.
Predpokladam ze podla "znameho vzorce o utlumu kvadraticky neprimo zavislem na vzdalenosti" to plati rovnako von ako aj dnu?
???
Ze by to suviselo skor s tymto "vnitrni antena je jen izolovanym zaricem
do prazdneho eteru, zatimco venku je pole vicemene homogenni"

... v tejto oblasti sa naozaj neorientujem.

Milan