RE: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pondělí Červen 18 16:16:04 CEST 2012

Já původně uvažoval stejným směrem. Ale nakonec se mi zalíbilo to malé čínské OCXO. OCXO z rubídiového normálu potřebovalo napájení 24V/1,5A a vyšlo to dost velké. Měl jsem to celé hotové ale nakonec jsem to vyměnil za stávající OCXO. V té souvislosti by bylo velmi zajímavé ladění změnou teploty jak o tom psal Balu. Když jsem si s tím hrál a hledal jsem bod obratu daného oscilátoru zjistil jsem, že to s teplotou krásně "jede" a dá se to teplotou dostavit na potřebný kmitočet. Bod obratu jsem sice nenašel ale zjistil jsem, že Balu má zase jednou pravdu a jde to :-)). Pokud by vás to zajímalo můžu poslat dokumentaci termostatu a obvodového řešení kolem - jak jsem to měl udělané.

Mimochodem ten můj Rubídiový normál byl SW přenastaven tak, aby hlásil zavěšený stav... Prostě byl ten výstup invertovám. Přišel jsem na to tak, že se mi zdálo podezřelé že se to "zavěsí" tak rychle. Tak jsem si stáhnul monitorovací program pro ten normál a ten mi to pěkně ukázal :-(.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Monday, June 18, 2012 3:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Taky mám dva kousky nějakého rubidiového normálu a až teď jsem zjistil,
že ani v jednom nefunguje ta lampa, protože nedojde k zavěšení. Prostě
na jednom z vývodu má být až po čase log. 1  a  je tam ihned po zapnutí.
Jak píšete i tak je to poměrně přesné, i když v porovnání s profi GPS
normálem jsou oba stejně "ujeté" .
Ale oba normály mají vstupy "disciplined GPS" 1pps a  mohou se
"dozavěsit" na GPS.  Zkusím to schválně propojit s GPS. 1pps jde
vytáhnout v podstatě z jakékoliv GPS.
JaKub