GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 15:59:25 CEST 2012

Taky mám dva kousky nějakého rubidiového normálu a až teď jsem zjistil,
že ani v jednom nefunguje ta lampa, protože nedojde k zavěšení. Prostě
na jednom z vývodu má být až po čase log. 1  a  je tam ihned po zapnutí.
Jak píšete i tak je to poměrně přesné, i když v porovnání s profi GPS
normálem jsou oba stejně "ujeté" .
Ale oba normály mají vstupy "disciplined GPS" 1pps a  mohou se
"dozavěsit" na GPS.  Zkusím to schválně propojit s GPS. 1pps jde
vytáhnout v podstatě z jakékoliv GPS.
JaKub