RE: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Červen 18 14:19:22 CEST 2012

Uvadel jsme to spise jako tema pro pripadnou novou konstrukci, pokud by se ji nekdo chtel ujmout.
Pro me to je treba zajimave tema i kdyz spise v teoreticke rovine. Co jsme zatim koukal na konstrukce,ktere byli zverejneny, tak zadna se nesnazila resit zpresnovani 1pps.Ovsem zacal jsme se o problem zajimat az s vasim prvnim prispevkem v teto diskuzi :-).
Cvicne jsme se pokusil o nejaky vypocet v oblasti zpresneni 1pps a minimalne pri pouziti mnou urcenych bulharskych konstant jsem dolesel k zpresneni 1pps s pocatecnich 100ns o rad, allanova odchylka pod 1ns a to pri 100MHz hodinach, pricemz pri pouziti nejakeho FPGA by dalo jit i vyse.
V kazdem pripade me znalosti FPGA a VHDL jsou takove, ze dokazu "napsat" vstupni D klopny obvod a po nekolika hodinach intenzivniho studia bych se opet (po kolikate uz) naucil napsat vystupni pulsni generator, :-)

Ovsem pokud by se veci chtel nekdo ujmout budu rad kibicem :-)

Jirka