Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Neděle Červen 17 20:47:50 CEST 2012

Pokusim sa este raz - naposledy ...

Po prvom pripojení NABITEHO akumulátora paralelne k vystupu zdroja 12,0V bude zariadenie napajane tym akumulatorom (ma vacsie napatie), az sa vybije na tych 12,0V. Vtedy prestane davat prud akumulator a zariadenie bude napajane zo zdroja. Akumulator je uz prakticky vybity. Uz nikdy nenabije (nema z coho) a v pripade vypadku siete zariadenie prestane fungovat.
Navyse ak takto vybity akumulator zostane dlhsie, vytvori sa na jeho doskach sulfat a je suci na vyhodenie. Urcite podstatne skor nez za rok, maximalne par mesiacov alebo aj skor.

                                Milan  Mlynarčík

  ----- Original Message -----
  From: APA
  To: HW-news
  Sent: Sunday, June 17, 2012 8:30 PM
  Subject: Re: Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

  1. njn, takze do roka je po AKU myslite?

  btw, s tim to nesouvisi, ale mam tu ups kde je baterie 15 let stara a ma asi 80% kapacity resp. tabulkove vydrze. Jina ma po 6 letech 100%. Dalsi 2 6 lete ups maji baterie pod 20%, mereno dobou vydrze merene zateze. Ted jen zjistit, zda byly dobite tu dobu nebo mimo provoz, bat.jsou ve vsech uplne puvodni..