Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 20:30:00 CEST 2012

1. njn, takze do roka je po AKU myslite?

btw, s tim to nesouvisi, ale mam tu ups kde je baterie 15 let stara a ma
asi 80% kapacity resp. tabulkove vydrze. Jina ma po 6 letech 100%. Dalsi 2
6 lete ups maji baterie pod 20%, mereno dobou vydrze merene zateze. Ted jen
zjistit, zda byly dobite tu dobu nebo mimo provoz, bat.jsou ve vsech uplne
puvodni..

2. o tom nepochybuji, take si muzete udelat zdroj vlastni... Me by jen
zajimalo, na co umrely vsechny ty asi 4 zdroje co jsem mel, co v nich
odeslo... Naposled mi odesl zdroj k ext HDD, co mel davat 12/5V, a to
prosim asi po nekolika malo mesicich, uz neroztoci disk. Jiny zdroj OK,
takze se zkratka po par mesicich unavil