Re: vrátník, dveřník, zvonek, mikrokom ?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 20:11:15 CEST 2012

> A ta vaše "ústředna" v ceně 500,- nemá funkci "hotline" (v české
> terminologii
> "okamžité spojení" nebo "horká linka")? Každá alespoň trošku slušná
> krabice,
> která by se dala nazývat PBX, by toto měla umět - aby ihned po uzavření
> smyčky

pbx ma dokonce funkci BabyPhone s moznosti nastaveni urovne hlasitosti, na
kterou ma reagovat, ale to je v tomto pripade ne moc vhodne, jednak by byla
linka stale zvednuta a v rezimu silent a brala zbytecne proud, druhak by to
asi reagovalo na kazdy traktor jedouci okolo no za pokus by to stalo ale
tedy sehnat nejaky "venkovni" telefon/kit neco placateho do schranky...?

kdyby tam byl ZVON od kravy, ktery by to akusticky zaktivoval, to me take
mohlo napadnout, ale spise bych radeji nejake cistejsi reseni :-) ktere asi
hotove neni

videl jsem od Gigasetu pred lety i DECT vratnik
http://www.youtube.com/watch?v=B27f5D-RXAI ale ten uz se neda asi sehnat...

ze by dira na trhu?