Re: vrátník, dveřník, zvonek, mikrokom ?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 20:01:04 CEST 2012

Ano, na PBX by to byla funkce jednoduzsi a bezpecnejsi ale nevim o takove
funkcionalite u meho zarizeni, zkusim vypatrat... Pripadne bude urcite
existovat nejaky SW addon na tu ustrednu coz ale znamena prekompilovat
software...

1) A a kdyby ano, tak co dal? Nejaky kit, co zajisti dalsi funkcionalitu?
Podrzi zvednutou linku, po vyzvednuti linky volanym (jak to zdetekuje?)
sepne mikrofon a repro? Kolik to tak bude mit jalovy prikon?

2) Zatim tam dotahnu UTP drat (by mel stacit na vsechny srandy) a osadim
obyc. zvonk. spinac a bzucak, chci to napajet ze zdroje routeru (setrim
el., samostatne trafo si nemohu dovolit :-), chci chranit, aby nekdo do
toho nepustil 10kV a neodpalil tak zbytek elektroniky - nejaky rezistor,
zenerka, dioda, jak to zapojit?

3) Neresil nekdo jak na to UTP zapojit nejakou levnou kameru, mohlo by to
po stisku tlacitka "vyfotit" a poslat foto, pripadne na detekci pohybu toto
bezne nejlevnejsi ip umely (jenze ty jsou uz moc velke a napadne) :-D

4) pripadne nejaka signalizace otevreni schranky (vhozeni korespondence),
ktera by se konvertovala na mail=sms ve forme "Prisla posta"? Router
podporuje fhem.de takze pres to by to bylo asi nejjednoduzsi..

pripadne pres kratke prozvoneni toho telefonu, ze rozepnuti kontaktu
schranky by generovalo jen 10s pulz prozvoneni - prozvoneni na tel, to by
asi bylo nejvic easy (problem ale je ze nekdy je dovolatelnost, kdyz sit
nemuze vyhledat mobil, ponekud delsi jak 10s).