auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 15 00:57:42 CEST 2012


Barkas má na regulaci větráku spirálu z odporového drátu

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>

Občas? To je na denním pořádku. Renault 19 , neni snad jediny co uz to
nema za sebou. Pricina, zavady je "ojety" ventilator topeni, ktery ma
vetsi prikon, nez novy. A protoze inzenyri od Renaultu
udelali linearni rizeni a onen  super vykonovy prvek uz to  teplo
neodtopi , odchazi to.  Vymeni se ( jsou tan dva paralelne) a po case se
zas odporouci.
Nahradil jsem puvodni vykonovou cast jinou. Je impulzni zmenou stridy.
Jako regulacni vstup je pouzito puvodni rizeni z palubky - je tam od 2 -
10 V od prepinace otacek   2V max otacky 10V min.
JaKub
Dne 14.6.2012 16:48, Vláďa Anděl napsal(a):
> Taky dávám auto k malému soukromníkovi. Jen jednu věc dlouho odmítal, 
> pořídit si kabel pro komunikaci s řídící jednotkou a hlavně se s tím 
> naučit. Ale už i to zvládnul. Občas za mnou přijde s nějakou elektronikou, 
> jestli to má rovnou vyhodit nebo co s tím. Někdy je ta elektronika v 
> autech nesmyslně předražená a nesmyslně stupidní. Třeba řízení větráku - 
> jeden super výkonný tranzistor v kovovém pouzdře (drahý, blbě dostupný), 
> pár odporů v bázi a v sérii s tím motor větráku. Občas to odchází.



Další informace o konferenci Hw-list