auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)
Kuba Jan
honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 15 00:52:31 CEST 2012
Občas? To je na denním pořádku. Renault 19 , neni snad jediny co uz to
nema za sebou. Pricina, zavady je "ojety" ventilator topeni, ktery ma
vetsi prikon, nez novy. A protoze inzenyri od Renaultu
udelali linearni rizeni a onen super vykonovy prvek uz to teplo
neodtopi , odchazi to. Vymeni se ( jsou tan dva paralelne) a po case se
zas odporouci.
Nahradil jsem puvodni vykonovou cast jinou. Je impulzni zmenou stridy.
Jako regulacni vstup je pouzito puvodni rizeni z palubky - je tam od 2 -
10 V od prepinace otacek 2V max otacky 10V min.
JaKub
Dne 14.6.2012 16:48, Vláďa Anděl napsal(a):
> Taky dávám auto k malému soukromníkovi. Jen jednu věc dlouho odmítal,
> pořídit si kabel pro komunikaci s řídící jednotkou a hlavně se s tím
> naučit. Ale už i to zvládnul. Občas za mnou přijde s nějakou
> elektronikou, jestli to má rovnou vyhodit nebo co s tím. Někdy je ta
> elektronika v autech nesmyslně předražená a nesmyslně stupidní. Třeba
> řízení větráku - jeden super výkonný tranzistor v kovovém pouzdře
> (drahý, blbě dostupný), pár odporů v bázi a v sérii s tím motor
> větráku. Občas to odchází.
Další informace o konferenci Hw-list