Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadanka na vikend

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Červen 13 12:48:51 CEST 2012

Pokud by byl nekdo takto citlivý na tx z mobilu, asi by se to neprojevila takto najednou...

Tyhle reakce ale muze vyvolat skoro cokoliv na oslabeném organizmu a prokázat příčinu asi nejde. Co ale skoro jiste je ze jakmile si to vsugeruje, ze je to tim mobilem, tak ono to pak i na té fyzické urovni i kdyz se to zda jako kravina, udajne podstatny vliv mit bude!

Skoda ze uz zadny mobil nema vyvod na ext ant.

Odesláno z iPadu