Bezpečná vzdálenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 12 14:44:10 CEST 2012

Takže to zkusíme spočítat, abysme se vyvarovali mé špatné paměti nebo
výpočtu. Chtěl jsem původní normu, ne tu novou. Původní norma je zde:
http://www.crk.cz/HYGC.

Pro jednoduchost budeme uvažovat izotropní zářič.

(3) Nejvyšší přípustné hodnoty ozáření obyvatelstva WEO, WHO, popřípadě WSO
3) jsou průměrné denní hodnoty vypočítané ze zjištěného ozáření jednotlivce
v místech pobytu v jednom kalendářním týdnu, popřípadě ze zjištěného ozáření
jednotlivce podle doby provozu zdroje ve stejném období a jsou stanoveny
takto:

4. v pásmu vvf hodnotou 0,12 * K2 4) (při vyjádření střední výkonové hustoty
S v miliwatech na centimetr čtvereční a v času t v hodinách vzorcem:
WSO = S * t = 0,12 * K2 [mWh/cm2],

pokud S <= 0,25 mW/cm2).

K2 = 1pro stacionární antény či zářiče
K2 = 5 pro mechanicky sektorující antény
K2 = 360 pro otáčející se antény
K2 = A pro elektronicky rotující antény (A - úhel sektorový ve stupních)
Poznámka: Číselné hodnoty K2 jsou platné ve stejném smyslu jako K1.

Tak a teď to někdo spočítejte :-)