Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Sobota Červen 2 10:01:50 CEST 2012

Poukazani na zahranicni satelity byla obecna reakce na otazku proc satlit,kdyz tu je DVB-T.
K Prima HD, uz jde na obou poskytovatelich jak  na CSLinku tak na Skylinku, pokud vam nejde tak mate skylink a starsi kartu Cryptoworks tam to ty pip nedali, duvodem je snaha primet lid k prechodu na nove karty IRDETo nebo alespon ICE coz je karta ja CR i IRDETO.
K TV, zkousel jste nahrat novy FW?

Jirka