[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Sobota Červen 2 06:01:00 CEST 2012

Na CT4 HD jsem zapomněl, protože sportovní programy nesleduju, Prima
HD jde jen na jedné z karet (mám tu druhou - CS link) a navíc to není
pravé HD, ale nějaký mizerný upscaling. Markíza HD mi jde, ale bez
zvuku, je tam defaultně anglický zvuk, kde je ticho, při přepnutí na
SK zvuk to mluví asi vteřinu a pak mi televize napíše "není signál" -
ale u normálních přijímačů s tím snad není problém, já mám televizi s
integrovaným satelitem. (A s kvalitou Markízy HD nevím, jestli na tom
není stejně jako Prima HD.)

Jinak na slovenských programech jsem snad ještě nenarazil na pořad, co
by mě zajímal (ale aktivně jsem nehledal, prostě při brouzdání přejedu
přes STV, JOJ atd. a nic mě tam nezaujalo).

A ty cizí jdou i bez karty, to vůbec se zpoplatněním GRATIS balíčku nesouvisí.

P.K.