[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 1 09:34:23 CEST 2012

Nešlo by na těch místech, kde to jde, jen je to technicky složitější, udělat
jedno to složitější řešení (např. na zahradě sloup s anténou) a výsledek za
poloviční poplatek ostatním streamovat třeba po wifi?

PH

From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
Zajímavé, co se proti tomu dá dělat? Napsat stížnost do Skylink resp.
CS link. Když to udělá dost lidí, třeba se nový majitel zastydí a
přehodnotí svoje rozhodnutí. Další fáze bude odliv části zákazníků až
nabude v platnost placení toho "servisního poplatku".

Samozřejmě, někdo má satelit, protože nemá jinou možnost příjmu --> je
na čase zjistit, jestli to opravdu jinak nejde. IMHO to velmi často
jde, jen to je technicky složitější.