[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 1 09:28:27 CEST 2012

Ide to rozne,
Napriklad je bezne ze po sidliskach spravuju kablove rozvody kablove spolocnosti
a ludia za to platia (a viac ako chce skylink) a nikto sa nestazuje ze uz plati koncesionarske poplatky. A nevidim problem
vystrcit vlastnu antenu do okna a neplatit nic.  Rozdiel je ale v tom,
ze distribucia je servisovana az do antennej dierky TV. kdezto u SAT si cast distribucie
hradi zakaznik. Ked sa vam pokazi cokolvek mimo TV musite si vsetko hradit sami tak za co potom
servisny poplatok? za spravu kariet? tie zakaznik nepotrebuje. platenie koncesionarskeho poplatku
dava narok na prijmanie signalu a je jedno ako sa distribucia zabezpeci.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, June 01, 2012 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Dne 31. května 2012 12:54 Jiří Kučera <fonolit na seznam.cz> napsal(a):
> Cas od casu se zde probira satelitni prijem a protoze to co se chysta je naprosto silene snad mi prominete castecny OT.
>
> M77 coz je udajne zasterka pro  J&T koupila jak Skylink tak CS link , proc proboha mame antimonopolni urad a zavadi servisni poplatek 30Kc/mesic /karta pro karty z zakladni  GRATIS nabidkou.

Zajímavé, co se proti tomu dá dělat? Napsat stížnost do Skylink resp.
CS link. Když to udělá dost lidí, třeba se nový majitel zastydí a přehodnotí svoje rozhodnutí. Další fáze bude odliv části zákazníků až nabude v platnost placení toho "servisního poplatku".

Samozřejmě, někdo má satelit, protože nemá jinou možnost příjmu --> je na čase zjistit, jestli to opravdu jinak nejde. IMHO to velmi často jde, jen to je technicky složitější.

Pavel Kadečka.