OT - Hospodarska budova - podlaha

Úterý Červenec 31 19:00:50 CEST 2012

Na polystyrénu už beton mít nebudu. Inspiraci jsem našel tady
http://eurocalor.cz/index.php?page=krytiny.htm&nadpis=krytiny.htm
Tvrdili mi, že když jsou v polystyrénu jen zářezy pro trubky a podlaha
na tom leží téměř v celé ploše, může se podlaha dávat na desky přímo bez
roznášecí vrstvy. Pokud bude mít tloušťku menší než 8 mm, mám prý pod to
dát sololit. Předpokládám že ten jejich Al plech až tak silný nebude a
zpevnění prolisama (drážky pro trubky) tam mají jen v jednom směru.
Takže do polystyrénu vyřežu drážky, do nich dám PPR trubky (kvůli
dilataci trochu klikaté) okolo trubek pro rozvedení tepla stačí Al fólie
0,1 mm.
http://keramet.cz/?i=294/hlinikove-al-folie  Tepelná vodivost je stejná
jako tady u 0,5 mm pozinku
http://www.hst-zichlinek.cz/specialni-material-podlahoveho-topeni,380.html
Na to dám sololit a na něj plovoucí podlahu.

Anděl