OT - Hospodarska budova - podlaha

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 31 17:42:51 CEST 2012

 31.7.2012, 17:35:26

Tak tomuto moc nerozumim. Mate zakladovou desku s ipou, na to chcete
davat nejakej dalsi beton, na beton EPS/XPS a na nej co ?
Pokud budete mit na EPS zoznaseci vrstvu treba z drevostepky, je IMHO
zbytecne, cpat jeste nejakej beton pod EPS. Staci separacni PE folie.
A nebo tech 5 cm betonu dad jako roznaseci vrstvu na EPS, ale pak by
bylo velmi zahodno pouzit armaturu z kari site, nebo alespon perlinky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz