motor

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Červenec 30 15:22:43 CEST 2012

Co se tyce ohrevu tak to resime tak, ze vyrobci rekneme, ze ten motor
bezi na malych otackach tak nam vetsinou daji misto vrtule na spolecne
hrideli ventilator se samostatnym napajenim, ktery poustime natrvalo
pokud je zarizeni zapnute.
Milan