motor

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 30 15:05:32 CEST 2012

 30.7.2012, 15:01:33

Male jsou treba modelarske motory, ale i prumyslove ss motory, treba
www.atas.cz.
Tam delaji i nejake asynchroni, dokonce i nejake se zabudovanou ridici
jednotkou, ale ty uz jsou asi trochu vetsi.
Pri malych otackach je treba hlidat prehrati, neb ventilator na
spolecne ose moc neventiluje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--