Rychle komparatory Analog Devices?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 29 15:25:46 CEST 2012

dve otazky, mozno velmi naivne:

- naco potrebujete komparator, ktory zvlada 700ps pulzy a ma 1.5GHz
equivalent bandwidth na spracovavanie signalov s rychlostou prebehu 10mV/s

- ale naco potrebujete riadit hysterezu v rozsahu 1-150mV s velkou
jemnostou, takmer spojite?

b.