Rychle komparatory Analog Devices?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Červenec 29 15:05:04 CEST 2012

Jsem rad, ze nejsem jediny komu v DS chybi nejake informace, pritom DS
Analog Devices patri jinak k velice preciznim.

Jde mi o to zda mohu na hyst pripojit nejaky proudovy zdroj , treba neco
jako toto:

http://photo.uloziste.com/?fotka=d3350e387512fffe.jpg&d=x21ecd15bb881083&
size=0

S tim, ze by V6 0 -150mV odpovidalo hysterezi 1 az 150mV?

Podobne nedotazena mi prijde informace o kmitani vystupu, princip chapu, ale
v DS bych cekla nejaky graf, aby bylo jasne zda a za jakych podminek nebude
komparator kmitat pri pomalych dejich treba slope 10mV/s.

Hutta