pripojeni k wifi

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Sobota Červenec 28 12:46:02 CEST 2012

Dne 27.7.2012 22:06, Na napsal(a):
> Urcite dá, terapie na zklidnění duše nebo farmaka :-)
mate pravdu ,ale na prasky to snad jeste neni.

> Pokud to neni nevhodné nastaveny modem, tak resenim je
> 1) zesilovač a/nebo vetsi omni anténa, oboje jen v pripade, pokud
> modem ma Rpsma antenu
> 2) dalsi vykryvaci AP - natahnete kabel a tam date AP v režimu bridge,
> dejte stejny stejny SSID a Key a bude to v cajku. Ono pokryt jedním
> mizerný modemem cely pozemek dost dobře vetsinou NEJDE

kolik by mel byt asi tak dosah wifi?
kamaradce jsem pripojoval wifi na 300m se smerovou antenou.
proto tech 10 m pres drevenou stenu nechapu.
mam toto EchoLife HG520i ,nenasel jsem  tam ale moznost rizeni vykonu.
urcite se mi nepletou adresy ,protoze to nekdy trochu funguje a kdyz ne
a jdu s nim k modemu
tak se chyti.
Zatim nechci delat nejake vykryvace ,treba jeste prijde nejaka rada
     dik fanda