pripojeni k wifi

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 27 22:06:34 CEST 2012

Urcite dá, terapie na zklidnění duše nebo farmaka :-)

Pokud to neni nevhodné nastaveny modem, tak resenim je
1) zesilovač a/nebo vetsi omni anténa, oboje jen v pripade, pokud modem ma Rpsma antenu
2) dalsi vykryvaci AP - natahnete kabel a tam date AP v režimu bridge, dejte stejny stejny SSID a Key a bude to v cajku. Ono pokryt jedním mizerný modemem cely pozemek dost dobře vetsinou NEJDE

Odesláno z iPadu