Prepetovka, vas nazor ?

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Červenec 25 07:54:27 CEST 2012

Ked Faradayova klietka, tak poriadne:

Dom obaleny v dostatocnej vzdialenosti dostatocne hrubymi plechmi,
zverenymi bez medzery v samonosnej konstrukcii, aby sa ziadnymi
izolantami nedotykala domu...ziadne "drotiky" nad domom.
Len potom je trochu problem s vyuzivanim domu...
;-)))

Alebo sa poucit od nasich predkov a take byvanie v jaskyni dostatocne
hlboko pod zemou problem s bleskami celkom dobre riesi. A ich sposob
zivota riesil aj problemy s ochranou elektroniky, aj ked z nasho
sucasneho pohladu trochu "svojsky"...
Ale dnes je to asi spolocensky neprijatelne ;-)))

Dodo