OT: Re: Preddelicka 4GHz?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červenec 24 18:25:44 CEST 2012

Dobry den,

dakujem Vam za odpoved. Takze Vy mate tiez len motivaciu kvoli wifine.

Myslim ze tie konvertory dostat kupit aj hotove, ale isty som si moc
neni, musel by som sa spytat svojich byvalych suputnikov... Rozhodne
si ale myslim, ze je lepsie si kupit nejaky vyradeny spektrak, pokial
to teda dovoli penazenka alebo to nie je zabava na vyplnenie volneho
casu.

A co ostatni nahanaci uV a vysokych frekvencii, myslim, ze ich tu bolo
viacej, vy co s tym bastlite?

A.