OT: Re: Preddelicka 4GHz?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Úterý Červenec 24 08:56:15 CEST 2012

Zdravím a odpovím asi takto
Snažím se rozšířit funkčnosti spektrálního analyzátoru, jako externí směšovač ,gener.
SA mi totiž jede do 1,5GHz , proavda do skoro 2GHz je tam něco vidět.
Chtěl bych vidět ale dál , hlavně kvůli wifi  satelity.

Pavel
> Od: "Andrej Jancura"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 23.07.2012 15:01
> Předmět: OT: Re: Preddelicka 4GHz?

Dobry den,

trochu sa tu nakopilo otazok k obvodom pre vf-techniku a tak som dost
zvedavy, ze ake aplikacie s tym doma robite. Osobne si viem predstavit
nejake antenky na wifi a to je tak vsetko na co to je doma dobre.
Okrem toho , ze mi chyba nejaka vhodna aplikacia a myslim, ze senzory
dazda pripadne vlhkosti s tym nikto nerobi, som osobne doma s takymto
bastlenim skoncil. Okrem toho, mne beha dost cudnych 100MHz po
rozvodoch, takze nahanat uV a vf signaly sa s tym neda. Prezradite
teda, na co potrebujete obvody pre takto vysoke frekvencie? A po druhe
ma zaujima, ze ako to vlastne doma robite a ozivujete, ked sa s
obvodmi na takychto frekvenciach uz babrete.

A.