Re: Porovnání dvou řetězců v php

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 23 16:52:30 CEST 2012

Univerzalni postup (aniz tusim, co a jak PHP dela):
1 - vypsat si ty retezce v hexa tvaru, at vubec vite, s cim pracujete
2 - vyzkouset porovnavat podretezce 1-n, n zvysovat od 1 do konce, kde se to rozejde

PL

**********************************

From: "Jan Půhoný" <konference na puhy.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 23, 2012 4:28 PM
Subject: Re: Porovnání dvou řetězců v php

Díky všem za rady, ale pořád mi to nejde. Problém bude asi v tom kódování.

Podle mě by to mělo být všechno v utf-8, takže nějak nevím z čeho na co to
konvertovat. iconv jsem zkoušel - viz výše - nevím jestli jsem to správně
použil.

Nicméně:

strcasecmp i strcmp vrací shodně 3 - lze z toho něco usuzovat?

Co se týče php, jsem jen takový začátečník samouk, takže díky všem za
trpělivost.

Honza Půhoný