Preddelicka 4GHz?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 23 13:32:43 CEST 2012

 23.7.2012, 13:20:38

Do cca 1-1,2GHz neni problem (farnell, GES).
Nektere zde ve vlakne zminove LMX23xx se daji pouzit jako delicka do cca 2GHz, ale musi
se vzdy po restartu pro tuto funkci nakonfigurovat poslanim prislusneho datagramu.
Standardni ECL obvody ( 4GHz ?? ) jsou take dostupne (farnell) ale pro konstrukci
preddelicky by bylo potreba k tomu dolepit nejaky frontend.
Renesas(NEC) dela preddelicky do 3-4GHz, ale o jejich dostupnosti v
kusovce nic nevim

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz