Preddelicka 4GHz?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 23 13:01:19 CEST 2012

Tie obvody od Micrelu s prefixom SY10/SY100 (tie pismena pochadzaju z firmy co Micrel kupil, Synergy Semiconductor) nie su nic ine ako second-source k povodnym Motorolackym (dnes ONSemi) ECL obvodom s prefixom MC10/MC100.

Inaksie povedane, SY10/100EP33 je ekvivalent MC10/100EP33, ktory moze byt lahsie dostupny.

http://www.onsemi.com/PowerSolutions/product.do?id=MC100EP33

wek