Prepetovka, vas nazor ?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Červenec 20 22:14:11 CEST 2012

nebyl, ja nefotim ani na dovolene ;-)
Pro predstavu klasicka sedlovka , kde uprostred jsou tri prihrady na
sobe + 1.5 m zakonceni trubkou.
Ty zemnici tyce okolo by kazily celkovy vzhled a omezil by se snadny
pristup.
Nez to nechat bez uzemneni, blesk by sjl pres rozvody primo, jsem to
ukotvil primo.
A jakmile mi to podpali chalupu, tak podam hlaseni , ze myslenka byla
nespravna ;-)

LK