Prepetovka, vas nazor ?

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Červenec 20 21:48:32 CEST 2012

nejaký obrázek vaší střechy by nebyl ? :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Friday, July 20, 2012 9:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prepetovka, vas nazor ?

K tem hromosvodum
Ano, dnesni praxe je takova, ze veskere antenni stozary musi mit vedle
"tyc" delsi nez samotny stozar a radne je svedena a uzemnena, ke stozaru
se prikurtuje izolacni tyci.
Nicmene ja mam na strese 6 metru prihradovy stozar a na kopci, vyse uz
je skola a bytovka, tedy 3 ti nejvyssi misto.
Ten prihradak mam ale uzemneny k zemnicimu svodu stejne jako jimace na
krajich strechy.

Po primem zasahu skoly a bytovky , to zda jsem taky dostal zasah,
netusim , nebyl jsme u toho, shorelo vse na skole - wifi 100% a na
bytovce menili VSICHNI PC , spojene s routerem WIFI a vsechny satelity,
ktere byly upevnene treba na zdi.

No tak potom kde je spravna a ucinna metodika ;-)

LK