OT: DNS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červenec 17 11:28:26 CEST 2012

Zdravím,
  no ono jde o to, kdo je větší manták :-). Jestli ten, kdo o tom vyslovuje
bezostyšně takové závěry, aniž tuší, v čem je skutečný problém, nebo ten, kdo
na mdcr není schopen povolit transfer na sekundární DNS server, což je pravá
příčina problému. Schválně jsem nechal prohlédnout kolegu logy z příslušného
serveru a zone transfer pro mdcr.cz vždy končí s příznakem "Transfer refused".
Takže příště prosím nebýt tak kategorický ve svých odsudcích, ono na někoho
házet špínu je tak snadné, že... Nemám slov.
  Zdraví Pavel.