[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Neděle Červenec 15 19:27:12 CEST 2012

Tak Makitu mam aku vrtacku, nebyla draha a uz se docela osvedcila,
dokonce jsem s ni i michaval maltu v kyblu, nedavno jsem s ni delal
komplet salovani z desek pro venec a nebyl zadny problem. Flexa z lidlu
stala 1300Kc, nova makita flexa vyjde uz od 2300 po 3600 cca. To uz neni
takovy rozdil. Jak uz jsem psal, do servisu nic nedavam, vcetne auta,
vedou me k tomu spatne zkusenosti jak v kvalite, tak v navysovani ceny
zakazky a tahani me za nos. Chci tedy mit moznost si k te flexe koupit
ND, napr. kdyz mi spadne z patra a praskne nejaky plast. Je asi jasne,
ze treba cely motor menit nebudu, to by se financne nevyplatilo. Leda to
dat nejakemu dedkovi previnout, ale uz jich moc nezije.
Karel