I2C - pripojeni 3V cidla k 5V procesoru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 15 14:18:57 CEST 2012

Hloupa otazka, ale asi nejjednodussi reseni, na tech 5V tam mam vlastne jen
2x16 displej a tomu by 3V na datovych linkach nemusely delat problemy a 5V
pro jeho napajeni mi tam vlastne zustane.

Nekdy je snadne prehlidnout nejjednodussi reseni, zvlast, kdyz kvuli ladeni
postupuju smerem "rozhybat procesor" - "rozhybat LCD" - "postupne pridavat
cidla".

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 15, 2012 1:29 PM
Subject: Re: I2C - pripojeni 3V cidla k 5V procesoru

Mozno hlupa otazka, ale nie je mozne napajat ten PIC z 3,3V?
Inak skuste pozriet toto
wwwasic.kip.uni-heidelberg.de/lhcb/Publications/external/AN97055.pdf
alebo http://www.maxim-ic.com/app-notes/index.mvp/id/3007

Druha vec je, ze PICkam viete zapnut IIC IO buffery tak, aby
zodpovedali SMBUS specifikaciam. Ak mate IIC mastera, tak mozete
zapnut bit CKE, ktory u mastera sposobi tuto zmenu. Podla datasheetu
potom je Vih pre IIC 2,1V, co znamena, ze mozete pull-upy pripojit na
3,3V a vsetko by malo fungovat.

J.S.