[OT] Flexa

Neděle Červenec 15 12:43:32 CEST 2012

No znamy delal distributora Hilti  ono se to pojeti kvality taky nedavno
dost zmenilo...
Ja uz to beru jako spotrebak, kupuju uvazene co nejlevnejsi v akci
(provedeni se da pohledem a otezkanim trosku odhadnout) a obcas
prekvapi, co to vydrzi, obcas se vyraklamuje a obcas se koupi nove
naradi a jsou aspon ND pokud se koupi stejna znacka ktera se osvedcila.